ООО “Спец-автотехника-М”
ДИСТРИБЬЮТОР АВТОЗАПЧАСТЕЙ
English Український
 

Мережа Bosch Service в Україні виросла на 16 СТО 2015 року.


 У 2015 році учасниками мережі Bosch Service в Україні стали 16 нових СТО та 27 станцій за програмою Bosch Module. Таким чином, на кінець року мережа Bosch Service об’єднувала 111 СТО (в тому числі 17 Bosch Diesel Service / Bosch Diesel Center) і 103 партнери Bosch Module. «Це дуже хороші результати, які перевищили наші очікування і плани, – коментує Олександр Лизун, регіональний керівник підрозділу із розвитку автосервісних концепцій в Росії, Україні, Білорусі, Закавказзі і Середній Азії. – Обсяг продажів запчастин Bosch через мережу Bosch Service у гривневому еквіваленті збільшився на 44% у порівнянні з показниками 2014 року».
Стратегічно важливим результатом для розвитку мережі Bosch Diesel компанія вважає запуск проекту Bosch QualityScan – системи контроля якості ремонту дизельних компонентів в авторизованих майстернях Bosch. До цього проекту підключилися 14 дизельних станцій із 17. Тепер інжектори та паливні насоси високого тиску (ПНВТ) системи Common Rail, відремонтовані у Bosch Diesel Service / Bosch Diesel Center, одержують спеціальне маркування у вигляді стікера із матричним кодом, який дає можливість отримати достовірну інформацію про виконаний ремонт онлайн. Система контроля якості дозволяє майстерням Bosch надавати клієнтам додаткові гарантії.
На думку Олександра Лизуна, зростання популярності мережі обумовлене високим рівнем довіри автовласників до якості продукції Bosch, грамотною політикою відділу продажів і взаємодією із дистриб’юторами, а також мотиваційними програмами, запровадженими 2015 року (нова бонусна програма для Bosch Service і Bosch Diesel Service/Center). Важливу роль у збільшенні обороту зіграла кон’юнктура ринку, що зазнала змін: в умовах кризи автомобілісти прагнуть скоротити витрати на обслуговування автомобіля і як альтернативу офіційним автодилерам все частіше вибирають Bosch Service. До того ж, значно збільшилася кількість звернень корпоративних клієнтів, великих компаній, які ведуть бізнес по всій Україні та в яких виникає потреба у якісному, економічному обслуговуванні парку своїх автомобілів із супроводом всіх необхідних документів і прозорим ціноутворенням. У свою чергу, на фоні падіння попиту на нові машини автодилери перевели свою увагу на післяпродажний сервіс, і деякі з них відкрили Bosch Service.
У 2016 році Bosch Service планує авторизувати 15 нових СТО і до 30 партнерів за програмою Bosch Module, а також збільшити обсяг продажів запчастин в євро еквіваленті. Крім того, із розширенням доступу населення України до Інтернету, зростанням популярності мобільних додатків Bosch планує впровадити послугу онлайн запису на СТО і систему онлайн бізнес-тренінгів для продавців і майстрів-приймальників. Очікується, що тренд на економію витрат на обслуговування автомобіля збережеться, тому для залучення й утримання клієнтів автосервіси прагнутимуть поліпшити якість обслуговування без значного підвищення його вартості, а за рахунок оптимізації бізнес процесів і більш активного використання онлайн інструментів.